piątek, 4 listopada 2011

Male sukcesy i smutki

Hurra! Po 24h walce z glupia pompka do mleka Aventu, ktora wyciskala mleko wszedzie tylko nie do butelki raniac przy tym moje Male Rodzinne Farmy, udalo mi sie przy pomocy Medeli wyskubac moj pierwszy posilek dla lasek :).
Podzialam jeszcze o 3, 7 i 11 rano i polece do duzej dac jej pierwsza dawke mamowych antycial.
Mala niestety dzis zwymiotowala wiec spowrotem jest na kroplowce i dodatkowo antybiotyku.. byc moze jutro znow bedzie ciagnac mleko :)

Teskni mi sie do nich okrutnie. Poniewaz leza na wczesniakach widze je tylko 3 razy dziennie po pol godziny :‘(

3 komentarze:

  1. Mleko leci, nie chce lecieć. Dzieć je, nie je, wymiotuje. To chyba normalne tylko u Was jeszcze w wersji szpitalnej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Joagoda ma rację. Ale szybko Wam zleci i będziecie sami we domku, zobaczysz. W domku bedzie gorzej, wszystko na waszej głowie. A Ty teraz tęsknij mocno (bo i tak będziesz) ale i wypoczywaj! Serio!
    Wykorzystaj tytaj ten czas na maxa pomiedzy dojeniem się.

    P.S. Mnie na poczatku Avent kompletnie nic nie ciągnął... Medela ręczna się sprawdziła (u Ciebie to chyba niezbędny będzie silniczek przy dwójce ;)
    Natomiast później Medela nie dawała już rady, bo mleko samo ciekło i tu bardzoej sprawdził się Avent, choc przyznam że nei wiem jakim cudem, ale lało się zniego .... ze szczelnością mamy prblem. Podłoga mlekiem zalana...ale znalałzł się i amator, mój Benek wszystkko zlizywał zanim zaczynałam ścierać :/ ygh!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu, jak się miewacie we trójkę? Jesteście już w domu? Jak sobie Mała radzi? Właśnie, co tu pisać Mała-Duża, zdradź imiona, co? Czy pomysł obydwu imion po babciach w końcu znalazł zastosowanie (wbrew zdaje się Twojej mamie, o ile pamiętam)?
    Czekam na wieści! :-*
    P.S. Mam pytanie Gocha - za kilka dni zaczynam stymulację do ICSI - będę szła krótkim protokołem, tak jak Ty (Decapeptyl plus Menopur). Czy w porównaniu z długim krótki był również uciążliwy pod względem skutków ubocznych?
    Buziaki! :-*

    OdpowiedzUsuń