czwartek, 26 maja 2011

dzien matki


O MATKO!!!

po 3 dniach stanu zawalowego, zestarzeniu sie w oka mgnieniu o dobre 15 lat, zupelnej insomni i wszelkich mozliwych formach stresu dostalismy najpiekniejszy prezent na Dzien Matki :)

Wyniki z laboratorium przyszly dzien wczesniej wiec od razu zadzwonili do nas z gabinetu.

Oba dzieciaki sa ZDROWE!!!!

Wyniki naszych wstepnych badan maja dokladnosc 99% i jest tylko 1%, ze ten szczegolowy moze dac inny rezultat :D

A z dodatkowych niusow.... bedzie w domu duuuuzo warkoczykow, bo oba fetusiki to dziewczyny. Czyli wg. greckiej tradycji bedzie to Antonia i Walentyna (imiona babc) - Toska i Luska, ktora przez swoja przepukline pepkowa stresujaca nas tak okrutnie od 3 dni bedzie przeze mnie zwana Fredzlem lub Flaczkiem. Lobuzica jedna! Po matce tak ma ;P


Coz za piekne wiadomosci! Az tak nie cieszyly mnie wyniki pierwszej bety-HCG, jak te!
JESTEM W NIEBIE!

Dziekuje Wam wszystkim za wsparcie! JESTESCIE BOSKIE/CY!!!!!

Po raz kolejny...taniec szczecia...

16 komentarzy:

  1. Ufffffffffffff!!!! Ale ulga !!! Jak wspaniale. No i zapowiada się, że w domu będziecie mieli typowy matriarchat!

    OdpowiedzUsuń
  2. jejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
    :D:D:D:D:D:D suszę klawisze razem z Tobą:)))))))
    I fajnie że już mają imiona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. @mala zuchwala: z tymi imionami to tak nie do konca. W Grecji az do chrztu dzieci nie sa wolane po imieniu tylko (w przypadku dziewczynek) "Beba". Tradycja jest taka, ze pierwsze dziecko dostaje imie ojca/matki taty, a drugie ojca/matki mamy i dlatego wychodzi Antonia (mama prawie-malza) i Walentyna (moja mama), ale oczywiscie odstepstwa od tradycji sie zdarzaja wiec te imiona nie sa tak calkiem przyjete :). Zobaczymy....

    OdpowiedzUsuń
  4. super! takie wiadomości bardzo cieszą :))

    OdpowiedzUsuń
  5. O Jezu kamień z serca!Bardzo się cieszę!A tak btw skoro Twoja Mała Dama teraz Ci taki numer odwaliła to ja nie wiem,co będzie później..;)

    OdpowiedzUsuń
  6. uf, cudnie!! cieszę się!!!
    teraz wyleguj się!
    jak tam ślub?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale newsy, Gosieńko, skaczę pod sufit razem z Wami ... dwie dziewuchy to będzie miał Juras piękny babiniec w domu, hehe, super, magiczny ten Dzień Mamy, co? Dla mnie pierwszy i zupełnie wyjątkowy, z przecudnym uśmiechem mojej córeczki, taki dała mi prezent z samego rana ;-)))
    Całuski dla Wasz dziewczynki
    mrs_green

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się z Wami, wiedziałam, że będzie dobrze!!!
    Bliźniakowa mama

    OdpowiedzUsuń
  9. uffff
    bardzo się cieszę!!!
    to moi rodzice chyba od tradycji greckiej odcięci bo dostałam imię które miało świeto w tym dniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja to wierzyłam , że tak własnie musi być!!! skaczę z radosci razem z Wami!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mialam przez ostatnie kilka dni dostepu do kompa i dopiero teraz moglam sprawdzic co u ciebie. Bardzo sie ciesze twoimi wiadomosciami!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. O rany, co za ulga!!! Buziaki dla całego babińca! ;-)

    OdpowiedzUsuń