środa, 7 grudnia 2011

100% fasoli

15 komentarzy:

  1. z twittera nie korzystam bo ja nie dzisiejsza jestem...
    Piękne są fasolki Twoje!
    Słodkie zdjecie z buziakiem dla starszej siostry. Dobrze ze mała juz dosłż ado siebie, teraz musi nadganiać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia a buziak rozczula :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochane moje, ten buziak niewiele ma w sobie czulosci... Mloda zwyczajnie zlizywala z polika Duzej mleczko ktore jej sie wczesniej ulalo. Dociekliwi moga nawet zauwazyc mini jezorka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę jęzorka!!! Cudne są Te Wasze Dziewuchy!! Pewnie pękacie z dumy! Zdrówka, niech rosną szybko (muszą dużo kupy robić:) i zdrowo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej Gocha jakie one są cudowne :)))
    gratuluje serdecznie :***

    OdpowiedzUsuń
  6. ehhh nie podpisałam się ;))
    manosia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ cudowne! Ślicznościowe dziewczynki. No i dobrze że już wszystko ok z małą.

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne i piekne te Księzniczki:))))
    miloscczynicuda

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej jakie Słodkości :)))) Piękny widok :) Dużo zdrówka dla Córeczek życze :)
    Pozdrawiam
    Stefanka

    OdpowiedzUsuń
  10. ależ cudne! gratuluję :)
    kasiek

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe Twoje córcie Gosiu! :-*
    P.S. Heh, nie mam konta na Twitterze... szkoda, nie chciałabym tracić kontaktu...
    P.S.2 Sorry za zamieszanie z kasowaniem postów, napisałam drugi a chciałam, żeby wszystko było razem w jednym!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cuda dwa ;-)) ... gratuluję!!!
    Pięknie wyglądają ... ale faktycznie jest różnica między Dużą a Małą ;-D ... jedna z nich ma wizualnie zdecydowanie "starszą" siostrę i na pewno jest jej raźniej ;-))
    Zaglądaj też tutaj, Gocha, bo ja również nie istnieję na Twitterze ;-P
    Ciepło Was ściskam, mamuśku ;-))
    mrs_green

    OdpowiedzUsuń