poniedziałek, 26 września 2011

Zagadka miesiaca

Mam bardzo glupie pytanie (moze ktoras z Was wie): Czy mozna urosnac w ciazy? Juz 3 niezalezne osoby powiedzialy mi, ze jestem duzo wyzsza. Ja rowniez taka sie czuje i nawet moje dzinki sie zrobily przykrotkawe... Moze malzu mi wykreca numer? Czy to moze wuna hormonow i kwasu foliowego, a moze zwyczajnie porozciagaly mi sie stawy cz cos... Na swoj wczesniejszy wzrosn nienazekalam (172 cm), ale nie powiem, ze te kilka cm wiecej nie byloby fajne... Zglupialam...

2 komentarze:

  1. no idea, kiów wciskac nie będę.... no ale MOŻE JEDNAK jest to możliwe?
    Szykujesz sie już?
    Wiesz już dokładnie kiedy rozwiązanie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Można, ale zasadniczo raczej w szerz ;) - siochla Ci to mówi.

    A tak zupełnie na poważnie, to też tak miałam. Hormony powodują rozluźnienie się więzadeł i może to z tego względu?

    OdpowiedzUsuń