wtorek, 22 lutego 2011

( . )( . )

Wydaje sie, ze operacje plastyczne wciaz sa tematem tabu. Osobiscie zawsze mi sie wydawalo, ze jestem otwarta i swiatowa babka, jednak gdy moja "uczenica" (ucze jedna ok. 28 letnia panne polskiego) zakomunikowala mi, ze wazyla wczesniej 46 kilo wiecej, a jej zacny biust byl w oplakanym stanie, zdebialam. Pokazala mi nawet fotke z przed kilku lat, ktora zawsze nosi przy sobie na zasadzie przypominacza. Musze przyznac, ze brakowalo na niej tylko afiszy Greenpeace'u w stylu "Uwolnic orke" i takie tam. Panna byla OOOOOGROMNA - naprawde wielka i zupelnie do siebie nie podobna. Wiem, ze moj opis jest okrutny, ale jak najbardziej prawdziwy... Mniejsza o to... Afrodyta (o ironio! tak ma na imie ta panna) dala mi chwile na ochloniecie po czym zakomunikowala, ze zrobila sobie tzw. boobs job.
I tu wlasnie zaczyna sie moja ewentulana zasciankowosc. Bynajmniej nie zdziwilo mnie to, ze machnela sobie operacje plastyczna, ale to ze bez stresowo i tak ot sie do niej przyznala, jakby opowiadala o wizycie u dentysty. Teraz sie wlasnie wstydam, bo niby czemu maja to ludzie ukrywac? Straszna ze mnie Dulska!

A teraz nawiasem mowiac: ZRZUCIC 46kg! Ta kobita jest naprawde niesamowita! Jakiez to trzeba miec zawziecie! A ja sie podniecalam moimi 2,5kg.

4 komentarze:

  1. o rany, ale wynik! a ja bym tak chciała tylko 5 się pozbyc. Ale w koncu zrzucila je sama czy je jej odessali?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrzucila sama dieta i codziennymi cwiczeniami. Powiedziala mi, ze przez rok mimo ostrej diety i gimnastyki utrzymywala jej sie ta sama waga i nawet o ciut nie chciala drgnac, ale sie zaparla i juz. Wciaz ma nadwage, ale w porownaniu z tym co bylo to niesamowita przemiana. Powiedziala, ze brzuch zrobi po urodzeniu dzieci

    OdpowiedzUsuń
  3. o matko nieźle! to ona "zrzuciła" prawie tyle co ja ważę, bo gdybym ja tyle schudła to zostało by mnie 10kg tylko ;) i panna młodsza ode mnie.. szok, naprawdę jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam.... trzeba mieć zacięcie!!! Ja się katuję od stycznia, coś tam mi spadło, ale jestem niezadowolona że teraz waga stoi w miejscu (nie przestałam się katować) i ogólnie totalnie zniecierpliwiona!!! 46 kg... mistrzostwo świata!!! Ile jej to zajęło?

    OdpowiedzUsuń