środa, 16 lutego 2011

dzieki Ci matko naturo, ze nie uraczylas mnie miseczka w rozmiarze D

Echo serca przyjemnym badaniem nie jest! Zwlaszcza gdy odbywa sie ono w szpitalu, gdzie praktyki odbywa stado swiezo upieczonych absolwentow AM'u. Moj biedy lewy cycuch zostal w dniu dzisiejszym wielokrotnie (bo przeciez najpierw pokazuje lekarz, potem probuja zoltodzioby i jeszcze sprawdza pan profesor) zgwalcony echokardiogramem. Juz mi sie pojawily krwiaki :(, a biustowy celibat zostanie obwieszczony na nastepne kilka dni.

Najbardziej rozbawil mnie docek, ktory w trakcie wciskania mi cycka miedzy zebra spytal: "Boli?". Nie! Ja przeciez naleze do kola masochistow, a ten grymas na twarzy to efekt ekstazy! Czlowieku wyhoduj sobie biust, a potem go potrakuj imadlem to pogadamy..
Ja wiem, ze to nie wina lekarzy, ze badanie wyglada tak a nie inaczej, ale czy naprawde musialo na mnie cwiczyc pol szpitala?!

No dobra! pomarudzilam, a teraz konkrety... Okazuje sie, ze te szmery to nic powaznego - ja zwyczajnie tak mam. To sie nawet jakos ladnie nazywa, ale niestety na chwile obecna jestem w stanie podac jedynie grecka terminologie. Reasumujac: przeciwskazan do IVF'u nie ma :)

4 komentarze:

  1. Imadło - trafnie to ujęłaś. A nie przyszło Ci na myśl żeby odpowiedzieć doktorowi żeby sobie tam jajka swoje wsadził a Ty zapytasz czy boli? ;) ;)
    A serio to też mam jakieś szmery w serduchu, których nazwy nie pamiętam. Mi lekarz powiedział, że co 4 kobieta je ma i nie są niebezpieczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. ekhm , ekhm :D tak sie akurat składa, że doświadczyłam tego samego w Krakowie...ale przy cytologii:DDDDDD TAK, dobrze czytasz:) rozkraczona, niewiedzaca o tym ze zaraz do gabinetu przez tylnie drzwi wejdzie grupa studentow i beda sie uczyc pobierac materiał..... Ty juz wiesz...imadło Wyobrazcie sobie Wasze twarze, pobrali mi klika próbek, na szcescie nie kazdy , bylo ich przynamniej z 8-10....poleżałam z 15 minut...moja reakcja? smiech, taki histeryczny, nie do opanowania. Lekarz mnie upomniał żebym sie uspokoiła, bo im nie ułatwiam....

    OdpowiedzUsuń
  3. rybsony nie rosna, bo sa odzwerciedleniem moich leniwych jajnikow ;P.

    OdpowiedzUsuń