czwartek, 18 listopada 2010

tchorzliwe jajniki

Cos mi sie zdaje, ze moja czesc armii to straszne tchorze. Wyglada na to, ze jeszcze dobrze nie rozpoczelismy kampani, a Ci juz ze strachu popuszczaja :P - bardzo to dziwne. Mimo iz Pani @ szybko odeszla w zapomnienie to i tak cos po niej pozostalo. Od kilku dni utrzymuje mi sie plamienie, ktore przy pierwszym cyklu brania antykow byloby jak najbardziej naturalne, jednak mnie sie to NIGDY nie przydazylo, a obecnymi prochami juz mialam przyjemnosc sie faszerowac. Moze tak mi sie porobilo po wakacyjnej terapii Puregonem? A moze faktycznie jajnicory na sama mysl o grudniowej punkcji "robia w gatki" ze strachu... eh... pozostawie ten problem przyszlym pokoleniom :P

1 komentarz:

  1. nie ma jak sobie kobieta coś zaplanuje, to albo okres dostanie albo na złość nie, albo taki neverending się trafi. bez sensu.

    OdpowiedzUsuń