wtorek, 14 grudnia 2010

zdazyc z dynia przed IVF

Nie wiem czy to przez wczorajsze gotowanie, czy moze zaczynam wchodzic w faze paniki. Otoz mialam wczoraj przedziwny sen. Zapewne, wplyw na jego tresc mial przeokrutny bol jajnikow wywolany wyzsza dawka Puregonu oraz zabawa z dynia.
Snilo mi sie, ze choc jajeczka nie sa jeszcze dojrzale i gotowe do przywitania chlopakow, gienek zadecydowal zeby zrobic punkcje. Chcial wyrobic sie przed swietami. Blagalam go i tlumaczylam, ze przeciez to za wczesnie, i ze to cale IVF sie nie uda, ale byl nieugiety. Jedynym argumentem, ktory wydal mi sie logiczny w tej sytuacji bylo powiedzenie mu, ze musze zdazyc wydlubac wszystkie pestki z dyni (wczoraj przyzadzilam wlasnie zolta zupke). Ganial wiec za mna po kuchni dziubiac moj brzuch igla, a ja probowalam oczyscic dynie... Z ta scena sie obudzilam. Najgorsze w tym snie bylo to przerazenie, ze przeciez sie nie uda, ze za wczesnie. Chyba zaczynam wariowac.
Moze wplynal na to wieczorny telefon z kliniki (gienek mowil, ze w zaleznosci od poziomu E2 zadzwonia lub nie). Odebrali moje badania hormonow i powiedzieli, ze mam sie zjawic w srode, a nie jak wczesniej planowalismy w piatek. Teraz w mojej glowie kotluje sie 5 tysiecy glupich scenariuszy, bo przeciez robilismy rowniez badani na obecnosc wirusa HIV i zoltaczki i moze ma to zwiazek z tym wlasnie. Wiem, wymyslam "historie zycia"i niby czemy mialabym sie obawiac wynikow (w prawdzie mam zrobione 2 tatuaze i piercing), ale z takimi wynikami jest troche jak z wezwaniem do odbioru poleconego - zawsze lekki stresik.
Coz czekamy do jutra.

5 komentarzy:

  1. No a nie mogłaś kurcze delikatnie wypytać o te wyniki czy wszystko ogólnie jest oki ... teraz bidulo meczysz się i zachodzisz w głowę ... a to normalne, każda z nas tak ma, kiedy w chodzi w grę taka wysoka stawka ... ale to już jutro, czekam z wielkimi oczami na info i zaciskam kciuki za dobre newsy!!!
    San miałaś przerażający, hehe bardzo obrazowo odzwierciedlają Twoją myśli kąsające obolałą główkę ... jeszcze momencik i będziemy uśmiechać się, bo wiadomości muszą być dobre, innych nie przyjmuję!!! O nie!
    Buziolki
    mrs_green

    OdpowiedzUsuń
  2. no to jesli to juz jutro to badz dzielna i niech znieczulenie mocno dziala :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe co DZIŚ Ci się będzie śniło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moze to ma związek z tempem rozwoju i jakością "jajeczków" ? :) Nei wiem, ale w kazdym razie wierzę że będzie dobrze, musisz w to wierzyć...i wiem ze tak łatwo sie to mówi...ale musisz wierzyc za kazdym razem! :)
    jestem z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzieki laski za kibicowanie :)

    OdpowiedzUsuń