środa, 15 września 2010

postulat

Panowie! Litosci!
Czy naprawde kazda dziewczyne musicie obszczekac? Ja rozumiem, ze jezyk trzeba koparka zbierac, jak idzie jakas super dziunka - wtapetowana, wystylowana, wyglazurowana, itp na "wy.." - generalnie wszystko w wersji "WOW!", ale na Boga! Bez przesady! Brak makijazu, wlosy w totalnym rozpirzu, wyciagniete spodnie treningowe, bylejaka przesiaknieta litrami potu koszulka, twarz w kolorze glebokiej buraczanej czerwieni, na oczach wlaczone wycieraczki, bo pot przybiera rozmiary Niagary... slowem: TOTALNE FU BLE (do tego na rowerze). No litosci! TO sie wam moze podobac? Juz dalibyscie spokoj!
Mnie sie wydaje, ze wy to bardziej dla zasady robicie - taka codzienna pielegnacja waszego meskiego ego, taka randka z druga glowa. Wierzcie mi, niewiele kobiet to lubi i spojrzenie w wersji "zabijam w pol sekundy, a Zeus z tymi swoimi fajerwerkami to przy mnie pikus" powinno wam dac cos do myslenia... STRASZNIE TEGO NIE LUBIE!

Eh...w zasadzie to co ja moge...- chyba tylko podsumowac dzisiejszy trening na rowerze:

puszczone oczko: 2
"buziaczek": 1 (ohyda! na sama mysl zbiera mi sie na wymioty)
idiotyczny komentarz: 2
wolniejsza jazda samochodem + lustrowanie: 3 (kolesie w jednym aucie)

Jednym slowem: podczas 1h mozna na swej drodze spotkac, az 8 slepych, niedowartosciowanych debili, ktorzy swoja edukacje w temacie damsko-meskim zakonczyli w 2 klasie podstawowki..

Coz...gratuluje wyborowej reprezentacji!

5 komentarzy:

  1. raz dwa raz.........proba komentarza ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. No kochana, ja mysle, ze to zjawisko jest suma kilku elementow, otoz: po pierwsze greckiego temperamentu, po drugie Twojej niewatpliwej urody (ktory to fakt jest Ci tak trudno przyjac i moze dlatego to zjawisko tak Cie zlosci), a po trzecie - co sie wiaze z drugim - Twojej blond aparycji, wielce jak sadze w Grecji cenionej. Jak by to skomentowac..... taka karma! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znając twój typ urody oraz miejsce pobytu zadziwia mnie, że takie zdarzenie miało miejsce dopiero teraz :P

    OdpowiedzUsuń
  4. No dobra dziewczyny zdarzalo sie, ale wtedy gdy wygladalam dziunkowato, a nie jak baba co odeszla od pluga..

    OdpowiedzUsuń
  5. pamiętam jak się kiedyś oburzałam na wszystkich murarzy i drogowców z mojej codziennej trasy dom-dworzec pkp. -naście lat później jak mi się zdarzy zebrać uśmiechy na czerwonym świetle - ach, jaka jestem zadowolona ;) jak to się człowiekowi zmienia perspektywa, zwłaszcza po 30tce, hehe;)

    OdpowiedzUsuń