wtorek, 8 marca 2011

3 fazy :D

Nie zwyklam sie podwojnie rozpisywac, ale kilka rzeczy, ktore mnie dzis rozbawily zasluguja na wspis.

1. Prawie-malz oszalal na punkcie embrionow. Wczoraj stwierdzil, ze chcialby spedzic cala noc w laboratorium obserwujac jak pracuja, a dzis rano zadzwonil z pracy i spytal sie "Jak myslisz, co teraz robia?" Az mi sie na usta cisnelo "Jak to co robia? Telewizje kur@#a ogladaja!". Oszalal, ale w bardzo slodki i uroczy sposob. W nagrode nalezy mu sie kolejny BJ'ek :P.

2. Moja starsza i dzieciata siostra ku wielkiemu przerazeniu swych cor (8 i 5 lat) w dniu wczorajszym zlamala noge i obecnie wakacjuje sie w domku. Mloda- zwana Mankiem- po powrocie z przedszkola sciaga ciuchy, lapie sie za mopa i dalej pucowac podloge. Starsza- zwana Henkiem- pyta: "Po co? Przeciez nie padalo i nie jest brudno". Na co Maniek: "Tak? A jak tu sie zmoczylo z butow? Mama bedzie tedy szla, poslizgnie sie i zlamie druga noge. Chcesz tego? Ludzie sa po to zeby byc dla siebie dobrymi!" po czym poszla rozpisywac charmonogram co kto bedzie robic w domu. Mloda wymiata! Starsza tez, ale troszke sie szkola zpsula ;)

3. Przez zapasy hormonow okrutnie, ale to OKRUTNIE popsula mi sie cera. Zawsze moglam sie pochwalic idealna skora twarzy, bez wypryskow itp, a teraz... nastolatki razem wziete wymiekaja. Postanowilam ja troszke podreperowac i poraczyc sie roznymi maseczkami. Tak oto po natknieciu sie na to video skonczylam z tona papieru toaletowego na gebie - chyba mnie pogielo!!

2 komentarze:

  1. pozdrawiam Waszych Chłopaków (Dziewczęta:) i trzymam kciuki! ps. pewnie grają w skrable, albo na gameboyu..

    OdpowiedzUsuń
  2. siostrzenica THE BEST OF THE BEST!!!!!
    a dzieciaki dobrze sie teraz bawią :)

    OdpowiedzUsuń