środa, 9 marca 2011

glupi taniec

Obiecalam sobie, ze nie bede wpadac w nudna faze mamusiowego ciumkania i rozpisywania sie o tym jak to embrionki rosna, co robia itp., ale po tylu latach (od ok. 18 roku zycia) sluchania, ze moge nie miec nigdy dzieci (czasem mam wrazenie, ze niektorzy polscy lekarze sa mocno niedouczeni), krecenia nosem itp. Nie wspominajac juz o walce z wiecznie podwyzszona prolaktyna, FSH na poziomie czterdziestolatki (~12 IU/l), jednym "niedojszlym" IVF i prawi-malzowych problemow z chlopakami. Po tym wszystkim fajnie jest uslyszec, ze jednak cos dziala :D. Nawet nie wiem, czy to, ze dziala nie cieszy mnie bardziej niz same zafasolenie.

Okazuje sie, ze wszystkie 6 sie pieknie dzieli wiec bedziemy isc w kultury blastocystow, a co za tym idzie:
* wiekszym prawdopodobienstwem zaciazenia
* znacznie zmniejszonym zagrozeniem ciaza wieloraka
* transferem w sobote o 10.30

Nie nudzac juz mysle, ze mi sie nalezy......



A zeby jednak nie byc non-stop kolor w dzieciowym temacie powiem, ze Grecja nigdy nie przestanie mnie zaskakiwac. Wczoraj w nocy spadl snieg - tak maksymalnie 2 cm i juz pol mojego osiedla nie poszlo do pracy i szkoly, a wszyscy gadaja o kataklizmie pogodowym. Oni sa powaleni!

5 komentarzy:

  1. "Oni sa powaleni" :D rozwaliłas mnie! :)
    Nalezy Ci się i chiałabym żebyś miała bliźniaki , piękne zdrowe i szcześliwie urodzone :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ryby ci też urosły, moze nie tylko ja je karmię;)

    OdpowiedzUsuń
  3. należy się, a pewnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosieńko, przeczytałam wszystko z zapartym tchem - dzielna kobieta z Ciebie a i mężulo niezły harcerz ;-P To wszystko, te oczekiwania, męczarnie fizyczne i psychiczne zaraz będą Wam wynagrodzone, jestem pewna :-)) ... cholernie nie mogę się doczekać na Wasze dwie krechy, a potem fotki pączkującego brzusia no i oczywiście zdjęcia Bąbla ... sama zobaczysz jak ten czas będzie lecieć, nie obejrzysz się się a poród będzie za Wami, haha!!!
    Do soboty rzut beretem ... kurcze, nie wierzę, że to zaraz będzie się wydarzać, trzymam mocno kciuki i ściskam mocno, buziolki!
    mrs_green

    OdpowiedzUsuń
  5. no wspaniale Ci się Dzieci zachwoują,oby tak dalej!
    a mój Radek też wy,yślił,że Dzieci powinny być ciągle monitorowane pod mikroskopem z podłączoną do niego kamerką,a my powinniśmy to sobie na kompie oglądać i pilnoiwać Maleństw;)

    OdpowiedzUsuń