wtorek, 22 marca 2011

do uroczego Anonima...

Ooooo trafil mi sie nawet ortodoksyjny komentarz! JEEEJ! Moge bys wkoncu dumna, ze mnie tez zbesztano z blotem za chec posiadania dziecka. Komentarza nie usune, bo podoba mi sie taki folklor:). Co do on-linowych kazan to coz: moj grzech, moje pieklo i to ja bede sie w nim smazyc wiec wyluzuj chlopie/kobieto. Ja generalnie zawsze narzekam, ze mi zimno wiec jesli zafasolenie bedzie mnie "na starosc" ogrzewac to spoko.

Aaaa i jesze mala rada na przyszlosc: jak juz glosisz prawa Boze to sprawdz czy nie trafiasz nimi kula w plot, bo in vitro moze i owszem jest ciezkim grzechem, ale tylko wsrod katolikow wiec ...jakby nie te drzwi :), bo ja naleze do kosciola prawoslawnego :). No i naprawde szkoda, ze sie czlowieku nie przedstawiles, bo z wielka checia dala bym sie wciagnac w Twa trollowa dyskusje - naprawde kreci mnie taki lekki masochizm :)

Na koniec juz, zeby dopelnic mojego ciezkiego grzechu: prosze pamietaj, ze ponad wszystko Bog jest milosierny wiec czy Tobie sie to podoba czy nie to On zadecyduje o moich posmiertnym miejscu zameldowania. A z ciekawosci sie jeszcze spytam co to za PRAWDZIWY KATOLIK, ktory ma w sobie tyle nienawisci, ze az musi ja przelac w komentarzu do bloga osoby, ktorej zupelnie nie zna, majac rowniez na wzgledzie, ze wpisuje sie w bardzo specjalnym dla tej osoby dniu?

Bez nienawisci czy zlosci, z zupelnym zrozumieniem: " Z Bogiem!", "Houk!" i co tam sobie jeszcze zyczysz :)

8 komentarzy:

  1. Piękny ten Twój tekst Gocha! ;-) Podpisuję się pod nim obiema rękami! ;-P

    OdpowiedzUsuń
  2. http://ekumenizm.wiara.pl/doc/643832.Prawoslawna-krytyka-in-vitro

    OdpowiedzUsuń
  3. do krzewiacego Słowo Boże i wiarę wsród niewiernych, grzeszących i zabłąkanych...pomyślałes chociaz raz , że ktoś może nie chcieć Twoich wszystkich cennych rad i wskazówek? Jedyna słuszna droga to nie taka, jaką TY WYBRAŁEŚ ,ale każdy ma swoją i musi ją przejść SAMEMU, po swojemu. Będzie z tego rozliczony. Tymczasem martw się o siebie...

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze bedziecie gorzko płakać, każde działanie ma swoje konsekwencje, a szczegolnie takie amoralne jak wasze, pragnienie dziecka za wszelką jest szczególnym przejawem egoizmu.

    OdpowiedzUsuń
  5. o matko a co tu się wyprawia??
    anonimowy katolik nawraca? i mówi o egoizmie, tak?
    śmiechu warte :)
    cieszę się kochana, że okazałaś się egoistką i masz w końcu upragnioną fasolkę :)
    kasiek

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak serio to po co to wszystko piszesz? Mam sie teraz zle poczuc? Dlaczego tak bardzo zalezy Ci na naprawianiu mojej osoby? Jak juz zdazyles/las sie zorientowac mleko juz zostalo wylane wiec nie bardzo jestes w stanie mi pomoc w powrocie na wlasciwa sciezke. Ja z Twoich komentarzy wyczytuje czysta nienawisc, zawisc, gniew itp co rowniez jest grzechem - naprawde trzeba byc niezlym fanaykiem zeby zaczytywac sie bloga osoby, ktorej sie nie zna. NO! Nie wspomne juz o czekaniu na TEN moment zeby to oglosci, jakim to okrutnym grzesznikiem jestem. Polecam zastanowic sie nad wlasnym dzialaniem. A co do artykulu to radzilabym rozszerzyc zakres literatury i pamietac rowniez, ze kosciol prawoslawny w Rosji to nie to samo co kosciol prawoslawny w Grecji.. wiec jakby znowu nie te drzwi (uuuu! czyzbym sprawila, ze teraz spedzisz kilka godzin wyszukujac wlasciwy artykul dotyczacy krytyki przez cerkiew grecka?) Mniejsza z tym... Polecam darowanie sobie, bo mnie nie naprawisz, a jesli chcesz tylko sprawic zebym poczula sie zle to dodam, ze Twojej godna uwagi bylaby modlitwa oraz spowiedz. Z szacunku do prawa do posiadania wlasnego zdania nie bede Cie blokowac czy tez usuwac Twoich komentarzy, ale naprawde daruj sobie, bo i tak nic nie zmienisz trolciu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. http://w82.wrzuta.pl/audio/1kImkdUzqEJ/kult_-_grzesznik
    oficjalnie ustanawiam powyzszy kawalek hymnem invitrowek,szczegolnie refren.AVE!

    OdpowiedzUsuń